niedziela, 15 lutego 2015

Nadciśnienie.


Będąc na studiach miałem już "skaczące" ciśnienie. Nie leczyłem tego jeszcze. Chorowałem często na zapalenie oskrzeli, więc odwiedzałem też często, swojego lekarza. Ten, stwierdził w końcu, że muszę leczyć to nadciśnienie, zapisał leki i zaczęło się. Moja waga systematycznie rosła, trzeba było dołożyć trochę tabletek. W 2012 brałem ich 3 rodzaje.

Po wejściu na dietę odchudzającą bez soli, w 2014 roku i po konsultacji z lekarzem, zmieniłem w końcu ich ilość do 2 sztuk dziennie. W sierpniu 2014 roku po ok 3 tygodniach stosowania diety ciśnienie się unormowało! Mogłem całkowicie odstawić lekarstwa!

Mam za złe lekarzom , że nie namawiali mnie do odstawienia soli. Może to jakaś ich zmowa z koncernami farmaceutycznymi? Teraz, codziennie kontroluję ciśnienie i cały czas jest w normie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz