środa, 24 maja 2017

Rambo 3

Siemanko !

Wielka Wojna trwa. Nie jest łatwo zgubić pozostałe kilogramy. Nie wiem, być może coś fizycznie przeszkadza mi w tym, trzeba by może coś zbadać? Ciekawe, bo wyniki badań mam wszystkie w normie. Waga spada, ale bardzo wolno. Dwadzieścia lat miałem wagę podobną do tej, którą mam teraz. To dwadzieścia lat będę się odchudzał ? Nadal szukam przyczyny wolnego spadku wagi. Na pewno nie jest to podjadanie, zdarza się czasem coś skubnąć, ale żeby 90 kg poszło w miarę łatwo, a teraz ściana ? I tu znowu przypomniał mi się cytat z Rambo, tym razem z trójki:

„Twoja wojna się skończyła, ale nie ta, którą nosisz w sobie”

No właśnie, niby durny film, a taki głęboki tekst.

Noszę wojnę w sobie. Niestety, będę wojował do końca życia. Taka karma. Inaczej czeka mnie los tego pana na pierwszym zdjęciu poniżej. Pozdrawiam Was wszystkich. Dobranoc Państwu…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz