poniedziałek, 19 marca 2018

Z przymrużeniem oka


To już trzeci tydzień się zaczął na dobre, jak trzyma mnie, ponoć wirus. Zgodnie z zaleceniami antyszczepionkowców wyłączyłem Kasperskiego, bo ponoć ruski i ma backdoora. Panda powiedział mi : „Niech pan da… a zobaczymy co się da… zrobić. Zalałem tego wirusa lewoskrętnym alkoholem i nie pomogło, więc w ruch poszedł prawoskrętny. Potem na pewnym portalu przeczytałem ,że źle robiłem i trzeba było lewoskrętną witaminą C potraktować. Okazało się , że wszystko , co lewoskrętne, raczej mi zaszkodziło . Wolę prawoskrętne. Dobrze, że nie dostałem lewoskrętnego zapalenia ślepej kiszki. Po pierwszym tygodniu leżenia w łóżku był drugi tydzień męki w pracy, bo głupio było tak leżeć w domu i tylko fatalnie się czuć. Przychodziłem więc i po trzech godzinach czułem się jakbym nosił drugiego takiego na plecach, a więc, jak jakiś czas temu. 


Włączyłem komputer i wyczytałem, że żeby się lepiej poczuć trzeba się jeszcze pozbyć znajomych z portali społecznościowych, którzy oddziałują na mnie negatywnie, mają zostać tylko pozytywni. Zrobiłem to i ulgi nie poczułem, bo i tak nikt ze mną nie chce się kontaktować. Bo jak z chorym? Jeszcze mi wirusa prześle… Toksyczni ludzie istnieją tylko w Realu, taki wniosek. A Reala u mnie nie ma jest tylko Tesco i Castorama , ale w Koszalinie. Na koniec trafiłem na portal motywacyjny, żeby podnieść swoją samoocenę i wyczytałem , że żeby pozbyć się tłuszczu z nóg i z pośladków wystarczy wykonywać codziennie serie ćwiczeń angażujących uda i pośladki do pracy. Odrzuciło mnie od tego pejsa całkiem, bo od wielu, wielu lat wiem, że nie da się tak, że żeby z tyłka i z nóg spadło to trzeba się odchudzać dalej. A nie wzmacniać nogi i tyłek. Totalne głupoty na tym fejsie piszo. 

No i przyszła żona i całe natchnienie poszło w ....  Jak to  Siara powiedział: No . jak ty Mie teraz zaimponowałeś , Wąski. 



Trzeci tydzień wojny z wirusem uważam za otwarty. Wydaje mi się ,ze Neosine pomaga, ale być może się mylę. W Botoksie mówili, że te leki bez recepty to w ogóle nie działają. A botoksu nie polecam. Acha, i nażarłem się chleba i bananów, jakby ktoś pytał , bo choremu ponoć wolno…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz