poniedziałek, 24 października 2016

Mgła



Dzisiaj jest Światowy Dzień Walki z Otyłością. W sieci znajdziecie informacje przypominające o tym dniu. A ja o mgle… Dzisiaj chciałem tylko o jednym wspomnieć. Do tego wpisu zainspirował mnie Konrad Gaca.
Czasem w drodze do pokonania otyłości Wasza łódź trafia na spokojne wody, gdzie nie ma wiatru, żagle wiszą bez ruchu a dookoła pojawiła się mgła. Kompas się zagubił , gwiazd nie widać, Słońca też nie widać. Nie potrafimy odnaleźć szlaku, którym podążaliśmy. Stoimy w miejscu, albo nawet cofamy się.
Co zrobić, aby w czasie, gdy dookoła „mgła” znaleźć drogę?


Byłem chwilę w tej „mgle” i pomysł wyjścia z niej wyszedł właściwie naturalnie. W Szczecinku grupa kolarzy MTB ogłosiła , że będzie maraton i mini maraton (ok 30km i ok 60km) w dość trudnym, ale ciekawym terenie. Ponieważ od jakiegoś czasu uwielbiam jazdę na rowerze i do tego w terenie, postanowiłem spróbować jazdy na takim dystansie, po polnych drogach, bezdrożach, w lesie. Postanowiłem spróbować, ale żeby sprawdzić , czy dam radę, wolałem pojechać z ekipą, która znała teren, jeszcze przed oficjalnym maratonem. Pojechałem i opisałem to już kiedyś :
Teraz ,zwrócę uwagę na sedno sprawy. Ten wyczyn zmotywował mnie „okrutnie” do działania. Doświadczyłem , tego, że mimo utraty ponad 90 kg, nadal nie potrafię pokonać przeszkód , które inni, nie ukrywam, że młodsi ode mnie, pokonują bez problemu. A dlaczego ja nie mogę? Odpowiedź jest oczywista, za słaby jestem i za dużo ważę. Podjąłem poważną decyzję, będę startował w maratonach MTB. Rozpocząłem już specjalne działania w tym kierunku i pierwszym z nich i najważniejszym jest utrata jeszcze co najmniej 35 kg. Wniosek nasuwa się jeden. Jeżeli upadłeś i nie chce Ci się dalej działać, bo jesteś zmęczony, odpocznij i zrób test, a cele dalszego działania same się wyłonią. Tak, za rok wezmę udział w tych zawodach i nie chcę być ostatni.

To jest mój sposób na wyjście z „mgły” A co Ty zrobisz , gdy znajdziesz się we mgle? Ni ściemniaj, wiem, że każdego walczącego z otyłością może ona dosięgnąć. 
Niech Moc będzie z Wami .

P.S. Jeżeli podoba Ci się to o czym piszę, to polub stronę i udostępnij ją. Dla mnie to także sposób, aby nie znaleźć się więcej we mgle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz